ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Az ExpoDekor Nyomdát és Grafikai Stúdiót az Expo Dekor Kft. (továbbiakban NYOMDA) üzemelteti. Az expodekor.hu weboldal az ExpoDekor Kft. tulajdona.

Az expodekor.hu weboldal nyomdai szolgáltatások bemutatásával és értékesítésével foglalkozik. Az oldalon lehetőség van árajánlatok kérésének leadásához. Az oldalon található szolgáltatások kizárólag a jelen szerződésben fogalmazott feltételek mellett vehetők igénybe.


1. NYOMDA adatai

  • Cégnév: ExpoDekor Kft.
  • Székhely: 1101 Budapest, Albertirsai út 10.
  • Üzemeltetési cím: 1101 Budapest, Albertirsai út 10.
  • Adószám: 13858054-2-42
  • Cégjegyzékszám: 01-09-876925
  • Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: A Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
  • Telefon: +36 1 263 60 56

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A NYOMDA nyomdai termékek tervezésével és gyártásával foglalkozik, melybe beletartoznak a kis és széles formátumú, ofszet és digitális technológiával gyártott nyomdai termékek.


3. Szállítás

A házhoz szállítás díja Budapesten belül 2500+ÁFA/cím. Extra méretű csomag esetén, illetve Budapesten kívül és országon kívülre egyedi árajánlat alapján tudunk szállítást vállalni.


4. Ajánlatkérés

NYOMDA csak írásban fogad el árajánlatkérést e-mailen ( Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ), az expodekor.hu oldal árajánlatkérő űrlapján keresztül, vagy nyomtatva. A nyomdai termékek összetettsége miatt NYOMDA minden egyes megrendelésre pontos árat számol, melyet kizárólag írásban közöl az ajánlatkérővel. NYOMDA ajánlatkérést a megrendelni kívánt termék pontos paramétereinek megadásával tud számolni, ezek a méret, példányszám, nyomtatás, alapanyag és kötészeti műveletek. Speciális termékeknél egyéb paraméterek megadása is szükséges.

Az árajánlatok feldolgozása munkanapokon 8:00 órától 16:30 óráig, a beérkező ajánlatkérések számától függően az ajánlatkérés leadását követően 24 órán belül történik munkanapokon. Összetettebb ajánlatkérések esetén az ajánlatadási idő kitolódhat.
Az ajánlatkérések leadására feldolgozásaként a megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség. A munkaidő lejárta után történő ajánlatkérések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Az árajánlat tartalma:

  • termék megnevezése
  • műszaki paraméterek
  • nettó egységár + ÁFA
  • nettó összköltség + ÁFA
  • késztermék nettó súlya
  • környezetvédelmi termékdíj+ ÁFA
  • fizetési mód
  • tájékoztató információk

A paraméterek megváltoztatásával az ajánlat módosítását, vagy új ajánlatot kell kérni. Az ajánlatban szereplő árak csak a kalkulációkban szereplő termékekre vonatkoznak. Megrendelőnek javasolt ellenőriznie, hogy NYOMDA ajánlatában szereplő minden paramétere megegyezik-e a kértekkel. Eltérés esetén az írásos megrendelésben szereplő paraméterek a mérvadóak és nem az ajánlatkérés paraméterei.

Grafikai szerkesztéssel járó munkák esetében, a kiadott szerkesztési költségek a munka bonyolultságából adódóan változhatnak. A grafikai szerkesztés ára: 6000 Ft+ÁFA/ óra. A szerkesztési idő meghatározása és elszámolása negyed órás egységek szerint (1500 Ft + ÁFA/negyed óra) történik.

Az árajánlatok 30 napig érvényesek. Ezután a kiadott ajánlatokat mindenképpen aktualizálni szükséges.

Minta ív nyomása kérhető, mely külön árajánlatköteles. Amennyiben megrendelő a minta ívet megrendeli és azt megfelelőnek találja, akkor a színhelyesség végett a nálunk készült mintát is vissza kell hozni a következő megrendelés esetén.


5. Megrendelés

Megrendelést csak írásos árajánlat alapján lehet kérni az ajánlatban foglalt paraméterekre. A megrendelést NYOMDA kizárólag írásban fogadja el e-mailen vagy nyomtatott formában a megrendelésre hivatkozva (a kapott árajánlatot másolja a megrendelő e-mailbe vagy a nyomtatott megrendelésre) a megfelelő elérhetőségek megadásával:

  • Megrendelő neve:
  • Megrendelő telefonszáma
  • Számlázási név, cím
  • Szállítási cím

A megrendeléshez kötelező valós adatokat megadni. A nyomtatott formában megrendeléseknél az aláírás kötelező. A 15 óra után leadott megrendeléseket NYOMDA következő munkanapi megrendeléseknek tekinti.

A nyomdai munkák minimális teljesítési ideje egy munkanap nyomdakész anyag leadása esetén. A megrendelést NYOMDA e-mailben visszaigazolja.

Megrendelés elkészülte után NYOMDA értesítést küld a megadott elérhetőségekre e-mailen, mely után átvehető, vagy kiszállítható a kész munka.

Leadott rendelésére lemondási szándékát a megrendelés leadását követő 1 órán belül jelezheti NYOMDA felé telefonon (1 263 6182) hétköznap 8:00 és 16:30 óra között, továbbá e-mail-en ( Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ). Amennyiben a megrendelést követően 1 órán túl mondja le megrendelését, az addig elvégzett munka arányában kerül kiszámlázásra a megrendelés.


6. Anyagleadás

NYOMDA kizárólag nyomdakész anyagból tud nyomtatni. Egyéb esetben a kapott anyagokat nyomdakésszé kell alakítani, ami grafikai szerkesztésnek minősül.

A 15 óra után leadott anyagokat NYOMDA következő munkanapi anyagleadásnak tekinti.
Megrendelő a leadott anyagokat e-mailen, fájlküldő rendszeren (toldacuccot.hu, mammutmail.com), vagy FTP kapcsolaton keresztül juttathatja el NYOMDÁHOZ.

A nyomdakész anyag leadását követően NYOMDÁNAK nem áll módjában változtatni a leadott anyag tartalmán, méretén és egyéb paraméterén.

A hozott anyag tartalmáért (elírás, helyesírási hiba, grafikai hiba) és minőségéért NYOMDA nem vállal felelősséget. Az ilyen típusú hibák nem minősülnek nyomdahibának.

Amennyiben a hozott anyag nyomdakésszé alakítását a NYOMDA végezte, látványtervet küld megrendelő részére, mely elfogadása esetén NYOMDA legyártja az anyagot. Az elfogadott látványtervből gyártott termékek után tartalmi reklamációt NYOMDA nem fogad el.

NYOMDA színegyezést csak hozott minta, vagy proof alapján, gépindulással és megfelelő nyomdakész anyaggal együtt tud biztosítani. Minden egyéb esetben színreklamációt nem áll módunkban elfogadni.


7. Fizetés

NYOMDA csak a készpénzes, átutalásos és előreutalásos fizetési módokat fogadja el. Az átutalásos fizetési mód csak szerződéses partnerek számára elérhető, új partner esetén pedig a harmadik megrendelést követően, egyéni elbírálás következtében kérhető.
Az elkészült terméket megrendelő személyesen (1101 Budapest, Albertirsai út 10.), előre egyeztetett időpontban veheti át; vagy futárral való kiszállítást kérhet (lásd: 3. pont).

A megrendelt terméket házhozszállítás esetén a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

Előre utalás esetén számlát kell kérni a NYOMDÁTÓL e-mailen ( Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ), vagy telefonon (1 263 6056).


8. Reklamáció

Megrendelő kész termék átvételekor köteles ellenőrizni az ajánlatban megadott példányszám helyességét, továbbá szúrópróba szerűen a termék minőségét. Megrendelő a termék átvétele után jelezheti panaszát NYOMDA felé írásban, melyre NYOMDA köteles reagálni egy munkanapon belül.

Megrendelő a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni és a terméket átvenni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

NYOMDA a nyomdai termékeket megrendelő egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítja elő, így megrendelő elállási jogával nem élhet. Kiszállítás esetén amennyiben megrendelő elégedetlen a kapott nyomdai termékkel, a csomag átvétele után, írásban jelezheti azt NYOMDA felé. NYOMDA köteles megrendelő panaszára egy munkanapon belül érdemben reagálni.

NOMDÁNAK pénzt nem áll módjában visszafizetni. Esetleges hibás teljesítés esetén NYOMDA a megrendelést maradéktalanul újragyártja.


9. Adatkezelés

Az ajánlatkérések és megrendelések során rendelkezésére bocsátott személyes adatokat NYOMDA bizalmasan kezeli, harmadik fél részére nem adja át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

Az expodekor.hu weboldalon keresztül leadott ajánlatkérések leadása során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Ajánlatkérés leadásával automatikusan hozzájárul, hogy e-mail elérhetőségén keresztül NYOMDA személyes ajánlattal keresse fel a későbbiekben, melyről az első megkeresést követően bármikor leiratkozhat.

Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével lehet.

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.


 

ÜGYFELEINK ÍRTÁK NEKÜNK

"– Rettenet a levelezésem, és most fogalmam sincs, hogy megkaptátok-e a tegnapi levelem. Kérlek jelezzétek ha igen, és azt is ha nem, mert újra csatolnom kell a grafikát!
 – Szia! Igen, a válasz elmaradt, ne haragudj! Megkaptuk, el is készült, vihetitek :-)
 – Akkor WOW! :-) Köszi!
I <3 Expodekor!"

Szentesi Anita
OSG Hungary Kft.


"Ezúton szeretném megköszönni Nektek a gyártásokat és a gyors reagálásokat, és egyébként úgy mindent... Köszönjük Tamás, Attila az érdeklődést. Igen, lezajlott minden (Audi, Pulpy Automata ) rendben. Az "ál" padlómatrica nagyon jól működött, de erről Attival beszéltünk telefonon. Viszont!!!!! Az alumínium szendvics lemezbe szerelmes lettem :) Csudiszép volt. Főleg megvágva meg minden... Nagyon jó volt. Még egyszer köszönöm az együttműködést!"

Páger László
látványtervező manager
EventStuff Kft.


"Szia Gergő! Ismét naggggyon szuper lett az anyag. Köszi szépen! :-)"

Florovits Genoveva
stratégiai vezető
Avalanche Kreatív Ügynökség


"Megérkeztek a minták, nagyon szép lett mind a 4 grafika nyomtatása. Igazán profi munka. Úgyhogy indulhat a teljes mennyiség gyártása! Köszi a gyorsaságot!"

Székely Dorka
marketing és PR menedzser
Budapest Film Kft.


"Megnézte minden illetékes házon belül a fotófüzetet, mindenkinek nagyon tetszett! Köszönöm szépen a hétvégi SOS segítséget!"

Totth Fruzsina
marketing menedzser
Hungexpo Zrt.


FACEBOOK